Temný rytíř povstal - recenze a hodnocení

28. července 2012 v 0:42 | Stefan6 |  Filmy
Moje recenze: Temný rytíř alias Batman nás už potřetí láká do kin. A ani tentokrát jsem nemohla odolat, a tak jsem dnes večer vyrazila s přáteli zkouknout další díl tohoto veleúspěšného filmového zpracování Batmana.
Děj se odehrává o zhruba 8 let později. Z Batmana se stal v očích obyvatel Gothamu zločinec, protože společnost uvěřila, že je zodpovědný za smrt Harveyho Denta. Bruce Wayne se tedy stáhl do ústraní a takřka nevychází ze svého sídla. Na scénu vstupuje šikovná zlodějka alias Kočičí žena. Jak se však brzy ukáže, je jen nepatrnou figurkou v nebezpečném plánu o budoucnosti Gotham City, který má na svědomí maskovaný terorista Bane. Bruce brzy pochopí, že je na čase, aby se Batman vrátil, jinak riskuje naprosté zničení Gothamu a jeho obyvatel. Tento úkol se však brzy ukáže jako mnohem obtížnější, než se zprvu zdálo. Bane prošel stejným výcvikem a disponuje touž silou jako Batman. Pro Bruce nastala doba, kdy se ukáže, co všechno je pro spravedlnost schopen udělat. Dokáže to? Zachrání Gotham a všechny lidi? Přežije to nebo padne za oběť Baneově armádě? Odpověď najdete v těchto dnech v kinech ;-)
Moje hodnocení: Je to už několik let, co se promítal v kinech první díl s názvem Batman začíná. Po jediném zhlédnutí jsem věděla, že tento film zasluhuje zařazení do mých oblíbených filmů. A jak si tak s odstupem času všímám, nejedná se jen o nějakou sezónní posedlost. Chytlo mě to na celé roky! Batman alias netopýří muž či Temný rytíř, jak se mu říká dle jeho černého obleku, prohání se ulicemi ve svém batmobilu a trestá padouchy a zločince, kteří ruší klid v Gotham City. Poháněn touhou po pomstě za smrt svých rodičů zachraňuje životy obyvatel jeho rodného města. Silný, rychlý, hbitý, neporazitelný a hlavně spravedlivý Batman! Jestli jste se ani po těchto řádcích do něj nezamilovali, tak pak už nevím po čem. Ale vlastně vím! Zkoukněte všechny tři díly tohoto fenomenálního projektu režiséra Chrise Nolana a uvidíte sami ;-)
A co se speciálně tohoto (a údajně i posledního) dílu týče, jsem jedním slovem nadšená! Jedná se o vůbec nejdelší díl ze všech - má takřka 3 hodiny! Jako divačka jsem dostala přesně to, co jsem chtěla - od každého kousek. Těště se hlavně na akční scény, při kterých se vám bude zatajovat dech, nemine nás ani romantická zápletka, připravte se, že vás některé části dojmou až k slzám a na konci se dočkáme pár zvratů, které byste nečekali! Takže si tento díl dovoluju označit za nejpovedenější. Musím všem tvůrcům a hercům zatleskat. Protože takový skvost se jen tak nevidí ;-)

2 lidé ohodnotili tento článek.